הדרך הנכונה לקדם אתר אינטרנט
אתרי אינטרנט, חנויות וירטואליות, דפי נחיתה מיני סייט ואף דפים עסקיים ברשתות החברתיות – כולם עליהם להיות מקודמים ברשת האינטרנט וזאת כדי שהעסק שלכם, החברה, הארגון וכל רעיון או יוזמה – יגיעו אל קהל היעד שלכם ויחשפו בצורה טובה למען הגדלת המודעות אודות העסק שלכם, יצירת הקשר של הלקוח עמכם, ומכאן גם הגדלת המכירות והרווחים.
חנות אינטרנטית למשל, היא דרך מעולה לשווק מוצרים כאשר אתרים שהם חנות און ליין מספקים ללקוחות גישה ישירה אל המוצרים, הם מספקים מידע על כל מוצר, מקנים רכישה מאובטחת וקבלת פריטים במשלוח עד הבית.
בניית חנות וירטואלית מסייעת לרבים לשווק את המוצרים שלהם ללא הקמת חנות פיזית והיא מקנה לרבים את היכולת לחסוך בעלויות של שכירת חנות פיזית, תשלום חשבונות והקצאת משאבים, בזמן שחנות כזאת חייבת להיות מקודמת באינטרנט על מנת שהיא תגיע ליותר ויותר לקוחות פוטנציאליים ותקבל את החשיפה הנכונה.
אבל כיצד מקדמים אתרים?
כיום ישנם שלל אנשי מקצוע אשר מבצעים קידום אתרים באמצעות שתי דרכים עיקריות: האחת הינה קידום אורגני: שיטה המושתת על קידום טבעי במנועי החיפוש באמצעות תכנים נכונים, מילות מפתח פופולאריות קידום ממוקד, טרגוט הלקוח ועוד, כמו גם שישנה שיטת הקידום הממומן: שיטת קידום אשר באמצעותה יכולים רבים "לקנות" את מקומם בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. בכך אפשר לקבל חשיפה מידית אל מול קהל היעד תוך שעל מנת ליהנות מקידום מושלם לחץ כאן.
אבל מהם הכללים של קידום אתר?
אפיון אתר – כאשר אתם מקדים את האתר שלכם חשוב שתבצעו איפיון אתר והבנה של מפת האתר והדרך הנכונה להנגיש את אתר האינטרנט לגולש.
תוכן מתאים – שימו לב כי התוכן באתר שלכם איכותי אינפורמטיבי מעיין וקשור לעסק ולמוצר שלכם תוך שאתם משלבים מילות מפתח נכונות בתוכן. שימו לב כי התוכן שלכם מכיל הנעה לפעולה.
מחקר מילות מפתח – מחקר מילות מפתח היא אחת הפעולות החשובות שנעשות בזמן קידום אתרים וזאת כדי להבין כיצד אפשר לבצע קידום אתר בצורה טובה וממוקדת.
טרגוט קהל היעד – יש להבין מיהו קהל היעד העיקרי שלכם ולאחר מכן לשתול את המאמרים והתכנים של האתר בפורומים, בארים, בפורטלי החדשות המתאימים כמו גם ברשתות החברתיות.
בדיקת תוצאות וביצועים – חשוב לשים לב מהן תוצאות הקידום שלכם, כיצד גוגל מגיב לתכנים שלכם והיכן האתר שלכם נמצא בכל הנוגע למיקום במנועי החיפוש.
לסיכום, כדי ליהנות מקידום אתרים טוב וזאת על מנת שתוכלו לקדם את האתר שהשקעתם בו לא מעט כמו או את החנות הווירטואלית שלכם והיא הדרך שלכם למכור יותר מוצרים ולשווק את העסק בצורה טובה.
אודות המחבר
-
אליחי כהן עוסק בקידום אורגני וממומן משנת 2010, חובב טכנולוגיה ונושם את האינטרנט.
דקה אחת בלי פס רחב הוא כמו נצח בישבילי.